10 stvari, ki jih ne veš o meni! :)



Hej! 


Ker mi je dolgčas, sem razmišljala, kako si naj popestrim večer. Dobila sem idejo, da vam lahko povem 10 stvari, ki jih ne veste o meni. Pa začnimo: 

1. LENOBA – sem zelo lena oseba. Ne vem od kdaj sem tako hudo lena. Za vsako stvar, ki jo morem narediti gledam, da jo bom naredila s čim manj napora. (not cool)   =P


2. UČENJE – moram priznati, da čeprav se nerada učim, mi gre učenje zelo dobro od rok, ker si hitro zapomnim stvari. Zaradi ene stvari (preberi še enkrat Nr.1) pa včasih ocene ne odražajo tega. Hah!

3.DRUŽINA – ne morem brez svoje družine. Seveda se prepiraš itd., ampak priznam, da brez svoje družine nisem nič, in mi pomeni NAJNAJNAJNAJveč na svetu. MOMMY's GIRL <3 ... This is love... (seveda tudi fant) ;) 

4. PETJE – nikoli ampak res, NIKOLI ne pojem pred drugimi. Morda se norčujem in delam crazy voices, ampak ne pojem pred drugimi tako kot se poje – heh. Morda zaradi treme, ali zato, ker se bojim reakcije ljudi. Shit happens.. 

5. DON'T LIKE KIDS – s tem ne mislim luškanih malih dojenčkov.. S tem mislim RAZVAJENE, POREDNE otroke, ki se derejo v vsaki trgovini, če jim narobe prst pokažeš, če ne narediš nekaj tako kot to hočeš.. Res nimam rada takšnih otrok in poleg njih sploh nisem rada, ker sem KOLERIK (hitre jeze) in nimam živcev za razvajene otročaje, ki mislijo da se svet vrti okrog njih. Še posebej pa bi si zaslužili brco v rit njihovi starši, ki so vse to povzročili..



6. NO PARTYING – ne hodim ven, ne ponočujem, ker mi preprosto ni do tega. Mogoče me boste imeli za STARO BABICO, ampak nikoli niti nisem ponočevala, morda tu in tam grem kam, ampak to je le nekajkrat na leto.

7. NE PIJEM, NE KADIM – s cigareto me zagotovo ne boste videli – nikoli. Ta vonj me odvrača, že zato, ker od tega ni koristi. 3 evre za eno škatlo, ki mi samo škodi, pa še smrdiš kot pepelnik. Prav tako ne pijem. Ok, priznam morda tu pa tam kaj malega, ampak reees redko, in nikoli se ne napijem. To obdobje je kljub temu da sem stara le 19 mimo. Vsak alkohol, ki mi je bil všeč se mi je zameril (ne bomo govorili zakaj ;) ) .. Thanks, but no thanks.



8. STRAH – KOBILICE: edino bitje, ki se ga bojim kot ne vem kaj. Ne prenesem pogleda nanjo, zvoka njenih kril, ničesar. A gospodična se kar zastonj sparkira na moje zavese v sobi.. That bitch =P .. Zgodba: pred davnimi časi, ko sem še bila majhna, mi je sestra rekla: »Glej nekaj imam za tebe. Primi in stisni skupaj«. Seveda naivna kot vedno, primem in stisnem. V moji roki je bila kobilica, ki me je seveda nagonsko in povsem logično ugriznila (ko hudič, hehe). Vrgla sem jo nazaj v travo in od takrat naprej kobilice ne morem niti videti. Ne na TV, nikjer. Eeeeew.. Hvala sestrica J  P.S. Jih pa ne ubijam 

9. POSPRAVLJANJE – čas, ko sem čisto sama, ne razmišljam o ničemer. Razmigaš se, pospraviš in še deluje zelo antistresno.  Ne rečem, da je pri nas (v moji sobi) vedno kristalno čisto, vendar pa vseeno zelo rada pospravljam.

10. LOVE CARS AND BIKES – nekaj, kar ni povsem značilno za dekleta, pa vendar. Motorji in avti – čeprav se nanje ne spoznam ravno tako kot nekateri fantje, pa me zelo zanima njihova oblika, dizajn in tisti užitek med vožnjo. Športni avti, čoperji in športni motorji – YES, please.








Spet ste izvedeli nekaj novega o meni. Če pa koga zanima kaj drugega, pa samo vprašajte :) 

Love ya, Marcela







 

Komentarji