PUST!

Heeeeej!

Zelo mi je žal, da se že tako nisem razpisala na blogu. Na Ptuju je pustni čas, zato imam super priložnost za "come-back".

Včeraj je potekala že 53.mednarodna pustna in karnevalska povorka na Ptuju. Bilo je ogrooomno pustnih mask, razdeljenih po skupinah, ki se seveda predstavljajo tisočim ljudem.

Katera maska mi je najbolj všeč? To sploh ni vprašanje - KURENT seveda (Bejži zima, kurent gre!).Čeprav bi naj odganjali zimo, se mi zdi, da jim ni ravno uspelo glede na to, da zunaj sneži in to zelo - no pa drugo leto, hehe. Letos jih je bilo v skupini nekje 700. Jaz jih sicer občudujem na daleč, ker vsi vemo, da radi "pograbijo" dekleta - hehe..



So pa tudi maske, ki se mi zdijo grozne, strašne, a vseeno zelo zanimive - vsako leto se nam predstavijo in prihajajo iz Avstrije. Vam bosta sliki povedali več kot besede:



Letos žal nisem bila na povorki, vendar mi je malce žal. Sem pa vseeno bila v Karnevalski dvorani na dan nastopa Gitarsov in Colonie. Ni bilo "nabito" polno, vendar skupina Colonia - pevka Indira raztura. V vrtoglavo visokih petah z ogromno platformo pleše in skače nekaj ur - respect. Jaz tega ne bi zmogla. 

Seveda pa sem se malce namaskirala. Ker bom jutri tisto "glavno", kar sem imela za letos v načrtu, sem si kupila majhen kompletek za zajčka oziroma zajčico in malce improvizirala:



 Jutri gremo prav tako v šotor, in sicer nastopajo Čuki in Atomik Harmonik. Jaz pravim; party je, če si ga sam narediš.    :) :) :) 
V kaj bom pa jutri namaskirana pa naj ostane skrivnost, ne bo nič "luškanega", to je vse kar povem, ostalo pa bom (obljubim) objavila v naslednjem blogu (Bye Bye Fašenk). 

Kaj pa vi? Se maskirate? Če ja, v kaj ste se namaskirali letos? Ste obiskali ptujsko tradicionalno povorko? Lahko se razpišete v komentarjih spodaj, vesela bom vsakega komentarja! 

Lepo se imejte in uživajte!

Love ya, Marcela <3







 

Komentarji