Fashion Spring 2013

Pooomlad je tu.. NOT


V vsakem primeru sem izbrskala slike trendov, ki so mi trenutno najbolj všeč..

Za pomlad imam najraje dve vrsti barv:
מive barve
×pastelne barve

Ko vse začenja zeleneti, se mi zdi, da morem tudi jaz opustiti črno in sivo barvo in obleči čimveč barv. Glede na to, da je letošnja zima že precej dolga, sem se odločila, da popestrim objavo z barvami, ki so mi najbolj všeč in trendy kosi za to pomlad (če bomo jo sploh doživeli):

× SPIKE FLATS
Balerinke vseh barv in oblik s "konicami", ki so odštekane, še vedno pa zelo modne. Sama še nisem našla    pravega modela zase, vendar bodo moje takoj, ko jih najdem. :)


 × PEPLUM DRESS
Peplum obleka, ki je bila največji trend prejšnjega leta še se mi ne zdi primerna za odpis. Je zelo "girly", moderna, modna in šik! :)



× NEON DODATKI

Izgled lahko dopolnimo tako, da na primer temnim barvam dodamo "pop of color". Neon dodatki so popolna izbira!




 × VARSITY JACKET
"Univerzitetna" ameriška jopica/jakna, ki še vedno pridobiva na popularnosti je >Must have< to pomlad, še posebej zato, ker jo lahko kombiniramo z različnimi stili.

My fauvorite (kdo bi si mislil?)  :P




 × OVALNI NOHTI
Oblika nohtov, ki je postala trendy zaradi slavnih oseb, kot sta Rihanna in Khloe Kardashian. Wau! :) 




 × KRILO Z VISOKIM PASOM
Krilo z visokim pasom, ki je zelo zabavno, mladostniško in pomladno. Najbolj super izgleda v živih barvah.. I'm loving it :)


 × KITE
Za pomlad najboljše izgledajo zabavni kodri. Še boljše pa je, ko se poigramo z lasmi, v čemer jaz še posebej uživam, zato je kita najbolj enostavna rešitev, obenem pa še ima tisti izgled, primeren za vsak stil oblačenja in vsako priložnost.




Kaj pa so vaši trendi za to pomlad? No, to je to z moje strani, upam da vam je všeč, kar sem objavila, to pa mi seveda lahko sporočite v komentarju ali pa na Blog Facebook strani:

Klikni, všečkaj in spremljaj KUWM tudi na Facebooku :)

Love ya, Marcela xoxo












Komentarji

Objavite komentar