Novička :)

Pozdravljeni!


Spet po zelooo dolgem času. Ampak sem vesela, da sem končno nazaj. Po vseh stvareh, ki so se mi dogajale, sem se odločila, da se končno spravim skupaj in se spet posvetim pisanju bloga. Ugotavljam, da še sama sebi težko sledim, tako da je verjetno to razlog za pomanjkanje objav. 

Imam pa eno novičko:

× Facebook stran, ki upam, da jo boste všečkali vsi, ki to berete v tem trenutku. Obljubim, da bom aktivna tako na blogu kot na Facebook strani. Manjše stvari, ki niso primerne za blog, kot na primer kakšna misel, slikica bo objavljena tam :) ..

Povezava do Keeping Up With Marcela :)

V zadnjem času se mi ne dogaja prav veliko stvari.. Razen tega, da sem po nesreči zlomila nov telefon :( .. Smrk, smrk... Še vedno rahlo varčujem za popravilo, ki me bo stalo pol vrednosti telefona (150€) .. Ah ta tehnologija.. Med stvarmi, ki sem jih izkusila je tudi 6. Marketinška dirka,.. A o tem v naslednji objavi, ki jo boste lahko brali že danes :) 

Zdaj pa hitro klik na zgornjo povezavo in všečkat! :)

Love ya, Marcela xoxo

Komentarji