Photos, photos, photos + NEWS

Nadaljevanje prejšnje objave :) 


Tako. Kot sem obljubila, da objavim fotografije takoj kot lahko, evo jih :) .. 

 Vhod

 Tai uživa na grajski travi :) 

 Gostilna 

 Cerkev :) 

Pot okrog cerkve :) 

 Druga stran vhodnih vrat :) 
 Oder 
 Razgled s tribune
 Cerkev, ruševine

 Oder
 Staro okno 
Pa še malo mene med vožnjo tja :) 

 Jumping :P

 Veliko smehov ob nastajanju teh fotografij v zraku ;)

:)


So vam všeč? Ste že bili na Vurberškem gradu oziroma ostankih le tega? 

To pa ni vse.. Rada bi še naznanila par stvari:


***Fashion Friday: vsak petek objava modnih trendov, make up-a, nohtov, itd.. :) 
***Odštevanje do mojega rojstnega dneva - 29.5.2013 :D
                          ***WIIIIII ŠE 28 DNI!!!!!hehe!!!!! ***
*** v okviru rojstnega dne, še bom naredila manjši giveaway (kakšno darilce ali dva)--> tako da redno spremljajte moj blog, delite mojo facebook stran s prijatelji itd.. 
Ko pa se giveaway začne, pa bom to objavila tukaj (delile boste blog stran in facebook stran, linke boste dobile v objavi z navodili) :) 
***poleg FF pa še bom začela objavljati OOTD - Outfit Of The Day , torej outfit vsak dan :) 

Super vesela bom vseh komentarjev, mojo Facebook stran pa lahko lajkate na spodnji povezavi:

Uživajte!!

Love ya, Marcela





Komentarji

  1. Super post! Obiskovanje takih krajev je vedno zabavno: zgodovina, super lokacija za slikanje, če je še vreme lepo, je pa itak perfektno:) Na tem gradu sicer še nisem bila, bo treba it kaj pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lara hvala! Res je, ti priporočam obisk :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar