Gobe in močeradi..

Heej! 


Jesen je tu! S tem pa tudi gobe. Morem priznati, da nikoli ne hodim po gobe, to mi ni hobi in sploh mi ni zanimivo. No medtem, ko so vsi moji sorodniki navdušeni gobarji. Se pa rada sprehajam po svežem zraku po gozdu, zato grem rada zraven. Tako sem šla s sestro in teto malce po vaških gozdovih. Narava, svež zrak in živali :)


MOČERADI

Oh joj. Kdor še me ne pozna, ne ve, da mi je zelo zelo všeč črno - rumena kombinacija; tako v naravi kot drugod (imam črno-rumeno kolo, prav tako so mi zelo všeč takšni avtomobili -->Bumblebee iz Transformerjev :), potem čmrlji itd..), v glavnem čudovita in barvita kombinacija. Zato so mi tudi všeč močeradi. S temi lepimi velikimi črnimi očkami in živo rumenimi lisami. Tako lepo so mi pozirali pred fotoaparatom, nato pa šli dalje svojo pot, da sem zares navdušena nad temi živalcami. Seveda sem bila pozorna da se ne bi katerega po pomoti dotaknila --> rumene lise imajo žleze s snovmi, ki niso ravno prijetne. Toliko kot jih je bilo ta dan v gozdu še jih v življenju nisem videla. Pazljiva sem morala biti, da nisem kakšnega pohodila. Tako sem bila navdušena, da sem skakljala od drevesa do drevesa in jih fotkala.











Niso čudoviti?


No, medtem ko sem iskala močerade in jih fotkala, pa se pred mano pojavi velika goba. Prava in ne strupena. V življenju še nisem našla prave gobe, razen par lisičk, tako da niti nisem verjela, ko so mi rekli da sem našla pravo gobo. Neverjetno je bilo, ker je tisti dan bilo veliko gobarjev in da so jo zgrešili, bi morali vsi k okulistu ;) .. Sem pa bila zelo navdušena :D Kasneje sem našla še eno, tako da je bil tisti dan zame res nekaj posebnega :)



Ko smo pa že pri gozdu, naj še vas malce nasmeji tale spot --> What does the fox say? <-- je tema celotne skladbe, je zelo smešna in mogla sem jo večkrat poslušati, ker me res spomni na to, da ponavadi tudi sama po hiši včasih spuščam takšne glasove xD Hihihi... 



Tudi vi radi hodite v gozd na sprehod in stress-free dihanje svežega zraka in sproščanje? :) 

Lepo se imejte! 
Love ya, Marcela

Komentarji