Giveaway!!!

Heeej!


Božični prazniki se bližajo in jaz sem že ves mesec več kot navdušena nad prazničnim vzdušjem. Od okrasitve do glasbe itd.. Zdaj, ko do Božiča manjka le še 9 dni sem že cela WOOHOO! glede tega.. Edina stvar, ki manjka je SNEG.. :( .. 

No, ker sem zelo vesela in navdušena že cel december, sem se odločila (za tiste, ki še ne veste), da organiziram novoletni GIVEAWAY :) .. Ste vsaj pol tako veseli kot jaz? 




Vse skupaj izgleda takole:
- pridruži se temu mestu (sledi mojemu blogu) 
- lajkaj mojo FB stran (obvezno) ---> klik tukaj :)
- deli mojo FB stran (obvezno) 
- komentiraj, da si vse to naredil/a in zakaj si želiš mojo božično/novoletno, pač praznično darilce :) 

(Ko bom izbirala zmagovalca/ko, bom vse to preverila. POUDARJAM, da tisti, ki stvari niste naredili, kot je potrebno, niste med potencialnimi izbranci za giveaway.)

In še KAJ je vključeno kot darilo v giveawayu?

Darilce je sestavljeno iz devetih (vključno z darilno škatlico 10) delov:
*krema za roke Garnier
*črn pas s srčki
*čaj Tekanne
*Lip Gloss
*majhen parfumček
*etui za telefon
*paletka senčil Essence
*majhen svečnik za čajne svečke
*čistilni robčki za obraz Balea
*darilna škatlica z božičnim motivom

Evo, še fotke, kako dejansko vse skupaj izgleda:

1. Krema Garnier za mrzle zimske dni :) 

2. Svečnik za malce božične romantike in boljšega vzdušja :) 

3. Parfumček za popestritev :) 

4. Lip Gloss COLORAMA - bleščice morajo biti! :) 

5. Paletka senčil Essence za čarobne makeup izglede :) 

6. Čistilni robčki za obraz za malce osvežitve :) 

7. Etui za telefon, da ga ne bo zeblo ;) 

8. Teekanne čaj za sedenje ob kaminu :) 

9. Pas za popestritev outfita :) 

To so darilca, ki jih bo dobil-a en-a srečni/a nagrajenka/ec. Upam, da so vam všeč. Držim pesti za vse vas in vam želim lepe lepe lepe praznike in srečno novo leto!!! ***Muah*** !!! 


Love ya, Marcela
















Komentarji

  1. opravljeno vse od naštetega!:) darilce zgleda krasno in bi ga ful rada mela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse opravljeno :) tvoj blog mi je zelo všeč, darilca pa so tudi super in bi se jih razveselila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. <3 rečeno – vse narejeno <3

    Zakaj??? Ker full verjamem v besede Ralpha Waldo Emersona, ki je dejal, da je sreča kot parfum, ki ga ne moreš pošpricati na druge, ne da bi kakšna kapljica padla tudi nate! Mogoče pa sreča obišče tudi mene na tale božični dan! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar