nedelja, 07. maj 2017

My TRANSFORMATION

MOJA PREOBRAZBA



Danes se bom malo razpisala o svojem telesu in kako se lahko (če imate željo) tudi vi preobrazite.
Sama nisem nikoli bila pretežka. Vedno sem bila, sodeč po indeksu telesne mase, med normalnimi – če se lahko tako izrazim. V osnovni šoli sem bila malce bolj čokata, vendar sem naenkrat zrastla na skoraj 175 centimetrov in kilogrami so skopneli  imela sem jih komajda 49. Vsi so me imeli za podhranjeno, anoreksično, presuho in ne vem kaj še. Bilo je kar nadležno, ker sem imela zelo zdrav apetit in tud šport mi nikoli ni bil tuj. Trenirala sem vse možno od baleta do nogometa – najljubša mi je bila vedno odbojka. Potem pa je sledila srednja šola – lep pozdrav McDonald'su in vsem vesoljnem fastfoodu. Postopoma a vztrajno so se nabrali kilogrami. Nezdrav način življenja, prigrizki, TV serije in lenarjenje se morata nekje poznati. Prišla sem do svoje najvišje številke v življenju – 68kg. Ne, nikakor ne trdim, da bi bila debela ali karkoli podobnega – le veliko celulita in še več osebnega nezadovoljstva. Verjetno zato, ker sem vedela, kako bi lahko to izboljšala, vendar me je lenarjenje prevečkrat premamilo.

Pisalo se je leto 2014. Vsa osebna nezadovoljstva sem odstranila iz življenja, začela sem raziskovati razne vadbe, vključno s fitnesom in pa o zdravi prehrani. S fitnesom sem se že prej večkrat srečala, zdravo prehrano pa sem mogla vključiti v moj vsakdan. Postopoma sem opazila spremembe. Začela sem s HIIT vadbami, občasnim tekom (o ljubi bog, kako sovražim suhoparen kardio) in pa zdravo oblikovati svoje obroke. Obožujem vadbe z utežmi, prav tako pa zdrave obroke – vem, da niso isto kot burgerji, pomfri in čips, ampak verjemite, osebno boste bolj zadovoljni, polni energije in sposobni narediti več.

Trenutno niham nekje na 60-61 kilogramih, sem vesela, a nikakor nisem pripravljena ostati tukaj, kjer sem, temveč stremim k izboljšavam. Te so vedno možne in dokler se ne zadovoljim s trenutno situacijo vem, da lahko storim več in sem vsak dan boljša. Zadovoljstvo. Sreča. In predvsem zdravje – to je glavna vrednota, videz je vedno postranski produkt. In odvrzite vse metre ter tehtnice, saj nam te številke povzročajo največ preglavic. Merilo naj vam bo v ogledalu, tu in tam naredite kakšno fotko, da lahko vodite napredek. Meni je na primer bilo najboljše to, ko sem na začetku komaj naredila 2 skleci, zdaj pa lahko brez problema naredim več serij. Izboljšanje same sebe me vedno osrečuje in to mi da motivacijo, da ne odneham. Zakaj bi odnehala in potem začela znova? Nekaj let nazaj bi dala vse, da bi bila tukaj, kjer sem zdaj. 

Moram pa vseeno včasih črtati kak »cheat meal«, ki jih je bilo v zadnjih 14 dneh precej (zaradi zdravstvenega stanja nisem mogla jesti, zato sem vase spravila vse, kar sem v danem trenutku lahko – danes sem boljše, zato se vračam v stare tirnice).
Kje najti motivacijo? Ponavljam – motivacijo in ne primerjavo!! Zapomnite si, da ste unikat in se ne smete primerjati z drugimi – le s seboj. Imate svojo obliko telesa in metabolizem. Je pa dobro imeti nekoga, ki vam požene kri po telesu. Instagram in pa youtube sta za motivacijo in učenje moja najboljša prijatelja. Tukaj dobim veliko motivacije in novih idej za treninge.


Na fotki prej-potem je časovna razlika 7 mesecev. 6x tedensko fitnes treningi, HIIT vaje s trakovi in pa najbolj pomembna stvar – ZDRAVA PREHRANA. Vse se da, če se hoče – in jaz sem živ dokaz. J



Telo se počasi spreminja (če ste 5 let jedli zdravo in se niste gibali, ne morete v nekaj tednih tega spremeniti). Bodite konsistentni in potrpežljivi in rezultati bodo tu.


xoxo Marcela  








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spremljevalci

V tem pripomočku je prišlo do napake.