Japonsko vrisovanje obrvi (microblading)

Danes se bom razpisala o svoji izkušnji z vrisovanjem obrvi. Zelo dolgo sem iskala primerno "artistko", ki bi ji zaupala svoje obrvi. Naj za začetek povem, da so le te bile konkretno zlorabljene, saj je očitno zame cca. 8 let nazaj bilo "in" imeti oskubljene obrvi. Da bi takrat imela katera goste obrvi? Kaaj? Katastrofa :D . No in tako je čas minil, vmes sem porabila 100 barvic za obrvi (karikiram, nisem štela) in bila nasplošno nezadovoljna s samim izgledom. Naj poudarim padec samozavesti v toplicah ali zvečer, pred spanjem, ko umiješ svoj obraz in odstraniš vsa ličila. Grozno. Moj obraz ni imel nobene oblike in to me je res begalo, saj so obrvi okvir obraza.

Vedela sem, da si večno ne mislim risati obrvi in da potrebujem neko dolgotrajnejšo rešitev. Seveda je vmes prišel že nov trend - japonsko vrisovanje obrvi ali microblading. Toda - perfekcionistka v meni in predvsem moja nezaupljivost mi nista dovolili iti kar k nekomu in mu prepustiti svoj obraz. Moje misli so bile: aa, te so poceni. Jaaajks, te ženske so pa res uboge, kake obrvi so jim narisale. Ojoj, glej to katastrofo. Naj povem, da ima vsaka ženska svoje preference glede izgleda svojih obrvi - nekatere imajo rade močan videz, druge - npr. jaz, pa izredno naravnega. Nisem želela, da bi moje obrvi izgledale kot reklama za nike ali pa, da bi izgledalo, kot da so pobarvane s svinčnikom za obrvi. To misel sem zato opustila.

Minilo je nekaj let in jaz sem še vedno vztrajno iskala tisto pravo, ki bo znala ustreči mojim željam. In končno jo najdem. Imela sem jo pred nosom, pa še sama nisem pogruntala. In to je mua, ki me je že dvakrat ličila za posebna dogodka. Ženska, ki res obvlada vse, kar si zada. To je Maruša Gradišnik (Urbani spa v Mariboru). P.s. če potrebujete makeup za kakršnokoli priložnost, punca obvlada - makeup zdrži od jutra in pozno v noč - vam priložim slike. Okej off - topic, gremo dalje. Na njenem FB profilu sem zasledila, da se ukvarja tudi z vrisovanjem obrvi. Ko sem videla končne fotke njenih strank, sem bila navdušena. Zatem sem jo kontaktirala, vprašala vse, kar me je zanimalo in dogovorili sva se za termin.

Seveda sem bila na dan vrisovanja zelo živčna. Groza me je bila, kaj pa če bom ravno jaz tista, pri kateri se ji bo zalomilo. Ampak vseeno sem ji popolnoma zaupala. Urco ali dve kasneje sem že imela popolne obrvi (seveda so takoj po vrisovanju močnejše barve, ki pa po nekaj časa zbledi, tako da se ne ustrašiti). Bolečina je bila zmerna, se res da zdržati. In to vam pripovedujem jaz, jokica z ničnim pragom bolečine. Najprej mi je premerila obraz, saj šablone niso primerne za tovrstno vrisovanje, kar je normalno, saj je vsak obraz edinstven in temu primerne tudi obrvi. Nato si je približno zarisala obrvi in posvetovali sva se o tem, ali je to končni izgled, ki ga želim. Maruša me je lepo pokrila z mehko koco, vrtela se je prijetna glasba in začeli sva z vrisovanjem. Po končanem postopku sem med čakanjem z barvo na obrveh bila deležna še masaže rok. Nebesa. Ko sva končali, je bila opazna rdečica, ki pa je od Maribora do Ptuja že skoraj popolnoma izginila. Prejela sem kremico in vsa navodila o negi obrvi doma. Prvih teden jih nisem smela umivati, le mazati s kremo.

Po enem mesecu sva se dogovorili za korekturo, kjer se običajno dodajo še kakšne dlačice, ki so morda med celjenjem izginile ali zbledele. Korektura me je, priznam, bolela veliko bolj, kot prvo vrisovanje. Vendar sem tudi to preživela in sedaj sem zelo zadovoljna s končnim rezultatom. Naj še dodam, da niti ena oseba ni ugotovila, da imam vrisane obrvi, saj res izgleda zelo naravno (pa tudi sama nisem bila popolnoma brez dlačic).

Cena je znašala 150€, vključevala pa je vrisovanje, korekturo in pa kremice za nego. In če to razdelimo na čas obstojnosti 1-2 leti in če prištejemo, da sem dobila točno to, kar sem želela, je cena idealna. (p.s. nikoli se za vrisovanje ne odločajte samo na podlagi cene, ker velikokrat pride samo 50€ - in ugotovite, na čem šparajo? Na materialu.).


Na fotki so moje zlorabljene obrvi brez barvice

Prej/Potem


Prej/Potem 2


Nekaj dni po postopku


Izgled obrvi brez makeupa


Makeup by Maruša (zdrži ves dan in vso noč)


Za kakšna vprašanja sem vam na voljo:
Facebook: Naturally Marcela
Instagram: marcelaanzel
Snapchat: marcelica

Do prihodnjič, love ya, Marcela xoxo

Komentarji

Objavite komentar